piątek, 9 października 2009

Cisza






sukienka/dress H&M
kardigan/cardigan H&M
botki/boots Zara
torebka/bag Mango

Chwilę mnie tu nie było. Dopadło mnie przeziębienie i nie chciało odejść. Nie pomagałam mu niestety, zaczął się rok akademicki, nie wypadało "chorować" od pierwszego dnia zajęć, więc walczyłam na dwa fronty. Nie ukrywam, że coraz ciężej wygospodarować chwilę czasu na zrobienie zdjęć i podejrzewam, że będzie już tylko gorzej, także dłuższa cisza nie powinna dziwić. Żałuję, bo właśnie jesienią mam najwięcej pomysłów na siebie.
Jakiś czas temu pisałam, że przydałaby mi się sukienka w paski. Pasiaków nie znalazłam, ale coś na podobne udało mi się kupić w H&M. Sukienka ma rękaw 3/4 i piękny, okrągły dekolt. Dzisiaj połączyłam ją z prostym, szarym kardiganem i botkami na wysokim obcasie.
Pozdrawiam jesiennie :)