sobota, 26 grudnia 2009

Twilight


kamizelka/waistcoat Zara Kids
bluzka/blouse Zara
spódnica/skirt H&M
naszyjnik/necklace Wallis
kozaki/boots Zara
torebka/bag Zara
rękawiczki/gloves Reserved

Nigdy nie byłam zwolenniczką twórczości "fantasy". Zaciekawił mnie jednak fenomen "Zmierzchu". Długo opierałam się przed obejrzeniem filmu, kiedyś z nudów poddałam się. Zachwycona nie byłam, ale dałam szansę książce. Teraz żałuję, że nie sięgnęłam do niej pierwszej. Zauroczona wciąż nie jestem, ale nie mogę powiedzieć, że nie podobała mi się ;). Jako, że w święta kończyłam ją czytać, to ubiór i zdjęcia w "zmierzchowym" klimacie. Kozaki nie do końca mi tutaj pasują, ale nie wzięłam ze sobą innych butów do rodziców.

Udało mi się namówić brata, żeby zrobił parę zdjęć, dlatego Piecio - oficjalnie dziękuję :).