poniedziałek, 10 sierpnia 2009

I'm in blue





sukienka/dress H&M
botki/boots Zara
bransoletka/bracelet H&M

Nie jestem fanką żywych kolorów, ale ta niebieska sukienka urzekła mnie. Po pierwsze, tulipanowym fasonem. Po drugie, materiałem przypominającym zamsz, będzie idealna na jesień do rajstop. Zamek był dodatkowym atutem. A kolor? Krzyczał - bierz mnie.
Kilka dni temu przypomniałam sobie, że mijają 2 miesiące odkąd zaniosłam do szewca moje ukochane botki (jak ja mogłam o nich zapomnieć!), na szczęście Pan ich nie wyrzucił i uuufff dalej je uwielbiam. Niestety po dzisiejszym wypadzie stwierdzam, że jeszcze za ciepło na nie (onet znowu mnie oszukał, miały być 22 stopnie).

P.S. Zapomniałam okularów, a straaasznie raziło słońce, stąd nieciekawe miny.
P.P.S. Nieciekawy pojazd w tle - nie jest mój! ;)

Translation: I am not a fan of colors, but this blue dress seduce me. First tulip cut. Second suede material. Zip is additional advantage. And color? Screaming - take me.