środa, 30 grudnia 2009

Dres z bufkami






bluzka/blouse Zara TRF
spodnie/skinny jeans Zara
botki/boots Zara
naszyjnik/necklace Asos
torebka/bag Zara
sztuczne futro/faux fur H&M Divided
szalik/scarf H&M

Zgodnie stwierdziliśmy, że eksperymenty nie wychodzą mi najlepiej. Przepych nie pasuje do mnie, dlatego nie zbaczam już z drogi i dzisiaj jest klasycznie, minimalistycznie i nudno ;). Rano wybrałam się do Zary, po wypatrzone wczoraj sznurowane botki z wyprzedaży (naiwna byłam sądząc, że uchowają się), nałożyłam futro, nie sprawdzając wcześniej temperatury na zewnątrz, niemal się ugotowałam. Futro jest świetne, ale tylko na mrozy.
Jakiś czas temu zobaczyłam zdjęcie Mirki, ubranej w dresową bluzę z bufkami. W Zarze udało mi się kupić podobną. Nosiłabym ją codziennie, jest cieplutka i wygodna. Najlepiej prezentuje się ze skórzaną spódnicą lub bandażową mini, ale obie były ostatnio, więc dzisiaj ze spodniami :).