poniedziałek, 21 grudnia 2009

Naramiennik




sweterek/knitwear Zara
spódnica/skirt H&M
botki/boots Zara
rajstopy/tights Marilyn

Na początku chciałam przeprosić za brak aktywności na blogu. Cały mój czas pochłonęła praca. Zaangażowałam się w pomoc przy realizacji Festiwalu Teatralnego Boska Komedia. Przedsięwzięcie dobiegło końca i póki nie rozpocznę pracy nad następnym, postaram się nadrobić zaległości :).
Podkreślone ramiona, to no1 tego sezonu. W sklepach roi się od bufek, drapowań, aplikacji naramiennych wykonanych z cekin, korali, kamieni. Ciekawym pomysłem są broszki przypinane na czubku ramion (m.in. dostępne w H&M). W tym roku Mikołaj przyniósł mi dwa sweterki zdobione aplikacjami. Pierwszy prezentuję dzisiaj :). Przypadł mi go gustu szczególnie ze względu na mocno drapowaną całość, świetnie prezentuje się zarówno ze spodniami, jak i spódnicami. Na zimę chyba nie ma lepszej spódnicy, niż skórzana (dodatkowy ocieplacz :)). Zanim dotarłam do miejsca docelowego, na rajstopy nałożyłam legginsy.

P.S. Musiałam radzić sobie sama ze zdjęciami, ale mam nadzieję, że niebawem uda mi się wybrać w plener :).