sobota, 19 września 2009

Lace tights


sukienka/dress H&M Trend
rajstopy/tights H&M
botki/boots Deichmann
torebka/bag Mango

Koronkowe rajstopy to trend z sezonu 2007/2008. Pojawiły się na pokazach Karla Lagerfelda. Niezapomniane także w tym roku, przykład - Christian Lacroix. Na wielu blogach można zobaczyć stylizacje z koronkowymi rajstopami, czy legginsami. Moja ulubiona u Alice Point. Podoba mi się również połączenie zaproponowane przez dziewczynę. Granat idealnie współgra z czarną koronką. Swoje rajstopy planowałam zestawić z dzianinową, falbaniastą sukienką w kolorze granatu. Nie jestem jednak przekonana, czy koronka i falbanki, to nie za dużo?! Tym razem postawiłam na zachowawczą małą czarną. Chętnie zgapiłabym stylizację zaproponowaną przez Alice, niestety w mojej szafie brak pasiastej sukienki.