czwartek, 17 września 2009

Leather skirt






tunika/tunic Atmosphere
skórzana spódnica/leather skirt H&M
botki/boots Zara
torebka/bag Zara
naszyjnik/necklace H&M


Moda na skórzane ubrania wciąż trwa. Kurtki pokochałam, w spodniach wyglądam źle, a za tą spódnicą wprost szaleję. Dzisiaj postanowiłam połączyć ją z dzianinowym nietoperzem. Tunikę dostałam w prezencie od Mamy, nie byłam do niej przekonana, ale z czasem polubiłyśmy się. Nadaje się zarówno pod spódnicę, jak i do legginsów i żakietu.

Pod jednym względem cieszę się, że lato dobiega końca...lubię ubierać się warstwo. Przy pogodzie "na sweterek" mam na siebie więcej pomysłów.
P.S. Zdjęcia są nieco przejaskrawione. Na zewnątrz już się ściemniało i lampa błyskowa zrobiła krzywdę, zwłaszcza torebce, która w rzeczywistości ma przygaszony odcień karmelu. Teraz będzie coraz gorzej z robieniem zdjęć. Nie wyobrażam sobie tego w zimie... .