środa, 30 maja 2012

Ulubieńcy miesiąca - pielęgnacja

Dzisiaj dzielę się z Wami ulubionymi kosmetykami pielęgnacyjnymi, które wybrałam na ulubieńców miesiąca maja.



Za najlepszy krem na dzień uznaję Shiseido Bio-Performance. Wspominałam nie raz, że dla mnie podstawą jest bardzo dobre nawilżenie skóry, utrzymujące się kilkanaście godzin. Krem radzi sobie w tej kwestii doskonale. Moja twarz jest nawilżona, wygładzona i przyjemna w dotyku. Dodatkowo ma chronić skórę przed procesem starzenia. Wczesna profilaktyka nigdy nie zaszkodzi. Krem mogę polecić kobietom w wieku 25+. Myślę, że to odpowiedni moment na rozpoczęcie nieco bardziej wzbogaconej pielęgnacji.

Konsystencja jest lekka, ale treściwa. Krem szybko się wchłania, nie pozostawia smug i nieprzyjemnego uczucia lepkości. 

Zapach raczej mało atrakcyjny, jeśli można tu mówić o jakimkolwiek zapachu. Wyczuwalna jest lekka woń klasycznych kremów. Na pewno nie jest perfumowany, przez co nie uczula. Idealnie sprawdzi się do skóry wrażliwej, skłonnej do alergii. 

Na noc stosowałam Lekki Krem Nawilżający aptecznej marki Sanoflore. Miałam tylko 10 ml próbkę, którą otrzymałam w kwietniowym GlossyBoxie, ale tyle wystarczyło, żeby pokochać go bezgranicznie. Niestety nie mam zdjęcia, także dzielę się tylko wrażeniami. Krem ma właściwości odżywcze, dlatego zdecydowałam się stosować go na noc. Warto zerknąć na skład, naprawdę interesujący, znajdziemy tam m.in. cenne oleje roślinne. Krem pozostawia skórę jedwabiście gładką i muszę stwierdzić, że w poprawia jej stan. Zdecydowanie zakupię pełnowymiarowe opakowanie. Tak ładnej skóry nie miałam jeszcze po żadnym kosmetyku.

Na koniec dwa kosmetyki do pielęgnacji okolic oczu. Niezastąpiony Krem Rewitalizujący Ava EcoLinea, który sprawia, że moja opuchlizna pod oczami staje się mniej widoczna oraz Żel Arnikowy FlosLek, dzięki któremu skóra jest naprężona i wygładzona. Z tego duo nie zrezygnuję nigdy! Muszę rozglądnąć się za mocniejszym kremem pod oczy na noc. Mam na oku produkt Clarins, ale o tym innym razem.