piątek, 14 października 2011

Pielęgnacja twarzy

Moja skóra jest sucha i ma skłonności alergiczne. W okresie zimowym wymaga szczególnego nawilżenia, latem jest ciut lepiej. Rano przed nałożeniem makijażu przemywam twarz tonerem The Body Shop z witaminą E. Następnie nakładam krem Garnier z miodem akacjowym - absolutnie żaden krem nie nawilża mojej skóry tak mocno jak Garnier, próbowałam wielu i ten jest nie do pobicia. Używam go od wielu lat.



Mam problemy z cieniami pod oczami, dlatego sporą uwagę przywiązuję do pielęgnacji okolic oczu. Na noc używam roll-on z Garnier oraz kremowy żel pod oczy z Dermedic Hydra in 2. Rano zaczynam od kremu rewitalizującego AVA Eco Linea - niesamowicie dobry produkt. Jeszcze żaden krem tak dobrze nie radził sobie z moimi sińcami. Wydawało mi się, że "szału nie ma", ale różnicę zauważyłam, kiedy skończyłam pierwszą buteleczkę i w zapasie nie miałam następnej. Po wchłonięciu się kremu nakładam Żel Arnikowy Floslek. Jeśli chodzi o maseczki, to moją ulubioną jest Clarins Beauty Flash Balm. Nakładam ją na noc grubą warstwą. Bardzo dobrze nawilża, koi i wygładza skórę. Producent obiecuje rozświetlenie, ale z tym u mnie nieszczególnie ;). W zimie lub kiedy czuję, że moja skóra jest w gorszej kondycji stosuję krem Bambino jako maskę na noc. Dwa razy w tygodniu robię peeling twarzy - St. Ives Morelowy głęboko oczyszczający. Podobno został wycofany ze sklepów. Mój kończy się, dlatego w najbliższym czasie będę musiała rozglądnąć się za nowym. Słyszałam, że Soraya ma w swojej ofercie zamiennik.



Peeling St.Ives

Przed nałożeniem makijażu spryskuję pędzle mgiełką MAC Fix+. Dzięki temu produktowi mój makijaż utrzymuje się naprawdę długo, z powodzeniem do 12 h. Mgiełka widoczna jest na pierwszym zdjęciu.

Na ewentualne wypryski stosuję preparat punktowy z Clinique Anti-blemishing.



Płyn micelarny Bioderma Sensibio, Toner TBS Vitamin E, Clinique Anti-blemishing, Krem ochronny Bambino


Do demakijażu używam płynu micelarnego Bioderma Sensibio. Dałabym się za niego pokroić. Tylko po użyciu tego płynu czuję, że moja twarz jest naprawdę czysta i gotowa do nawilżenia.