środa, 11 stycznia 2012

O wszystkim i o niczym

Wczoraj wieczorem próbowałam przeczytać "Dlaczego mężczyźni kochają zołzy". Niestety nie jestem w stanie strawić tego tworu literackiego. Jak wspominałam, poradników w tym stylu nie znoszę, ten został mi polecony. Ja Wam go nie polecę! Stanowczo odradzam lekturę. Książka to zbiór bzdurnych porad w stylu: "całuj się z nim zmysłowo, planuj wspólne rozrywki, dużo się uśmiechaj, nie dopuszczaj do ostrego pettingu (lol) w samochodzie..." etc. Autorka przedstawia tanie zagrywki taktyczne, które odwołuję się do zmanipulowania i usidlenia mężczyzny. Nawet gdybym była singlem, nie skorzystałabym z "porad". Wierzcie mi, zdecydowanie szkoda czasu na tę lekturę.

Z innej beczki. Chciałam polecić Wam produkt do paznokci Seche Vite Dry Fast Top Coat. Jest to preparat utrwalający lakier i powodujący jego szybsze schnięcie. Sprawdza się genialnie! Paznokcie maluję średnio co 2, 3 dni. W pracy mam kontakt z klientem, dlatego dbam o wygląd dłoni. Niestety prawdziwą zmorą było czekanie aż paznokcie wyschną. Zawsze szkoda mi czasu na bezczynne siedzenie. Ten produkt sprawił, że malowanie paznokci stało się zdecydowanie szybsze i przyjemniejsze. Polecam wypróbować :).




Przy okazji dwa nabytki z wyprzedaży. Bordowa marynarka i botki z Zary. Buty są masywne, sprawiają wrażenie mało kobiecych, pewnie przez obcas. Marynarka jest ładnie dopasowana i mocno taliowana.